sobota 5. května 2012

Přání-darovací obálka

Od minulého týdne jsem věděla, že mám vyrobit přání k narozeninám pro roční holčičku. No, přání mělo být spíš pro rodiče, protože mělo obsahovat i kapsičku, kam chtěli přátelé rodiny vložit určitou částku, aby dárek pořídili sami. Času dost jsem si řekla, musím se léčit, ale včera (poslední den) ve mně začal hlodat červík, zda mám přání vůbec dělat, když je vnouček také nemocen a na oslavu nemůže. Nechala jsem to plavat. Byla jsem už v posteli, když zvonil telefon...samozřejmě kvůli přáníčku. Slíbila jsem, že v dnešní poledne bude.
Nejvíc práce mi dalo vybrat vhodné papíry...zjistila jsem, že nic holčičího nemám! Pár dětských motivů by se našlo, ale všechno modré. A různá infantilní razítka obcházím obloukem, jak by se teď hodila.
Nakonec jsem si vybrala spíš podle sebe, koneckonců, když se na mne obrátili, vědí, co dělám :-)
Takže první verze ve vintage stylu, spíš decentní, zdržela jsem se zdobení kytičkami, které mám tak ráda...Nedalo mi to a pustila jsem se do druhého...červený papír, veselý narozeninový potisk a miminkovská nezbytnost-kočárek. Uvnitř mají obě obálky kapsičku na penízky.
Když jsem předávala, zavládlo dilema...které? Vintage by se prý více líbilo tatínkovi, veselé červené mamince...nakonec si vzali červené a tak jsem zvědavá, jestli se líbilo...






1 komentář:

  1. Já bych sáhla jednoznačně po tý první - tatínek má dobrý vkus! :)

    OdpovědětVymazat