pátek 15. června 2012

Osobní karty scrapzávislaček

Dnešním dnem skončilo další kolo výměny osovních karet. Naštěstí již mám od holek ze scrapbook.cz řadu kartiček a vyráběla jsem jich pouze sedm. I tak jsem pracovala se stejným motivem jako minule, jen jsem pozměnila barevnost. Sice bych si tvoření užila víc, kdyby byla každá kartička jiná, ale přistupuju k tomu tak, že pokud mně přijde originální  karta, chtěla bych od autorky všechny! Proto tedy, až na malé detaily, jsou mé swapové výtvory stejné.
Kartonový podklad jsem natřela akrylátovým šepsem, polepila hedvábnými papírem,doplnila papírovou krajkou a zbytkem papíru,  hlavní motiv je razítko Paper Artsy (Winter Wonderland 1). Vidím sama sebe...jdoucí ulicí ráno a večer, každý den v jiném městě, žádná mladice...Ráda fotím a nerada se fotím...skoro žádnou svojí fotku nemám...tak jen malé zkreslené foto v zrcadle jedněch dveří, když jsem fotila nějakou starobylou uličku. Druhá strana je opatřena textem : oblíbené barvy, květiny, místa, činnosti...vše v rámečku s motivem oblíbeného okna a pouliční lampy od Paper Bags.
Už se těším na karty, které přijdou mně.



Žádné komentáře:

Okomentovat