sobota 30. června 2012

Street Art...v Paříži

Mám ráda opuštěná místa, ale najdou se i ta rušná, překypující životem, ta, která jsou k lidem přátelská, kde bych si dovedla představit, že tam budu žít celý život...mezi ta místa patří Paříž. Blízký mi je 10.obvod, okolí Canal Saint-Matrin, dopoledne je tam tiché, rybáři čekají na svůj úlovek, zahrádky před bistry čekají na své stálé zákazníky, u zdymadel chodci vyhlížejí výletní  lodě...


Stačí se přesunout jen o kousíček na východ do tzv. Malé Číny a jsme rázem v úplně jiném světě...směsice barev, vůní, levných obchůdků i hotýlků, park Belleville, kde se tak příjemně odpočívá a odkud je nádherný výhled na celou Paříž...cestou nikdy neopomenu zajít do ulice Dénoyez. Každé ráno je překvapením...tahle ulice je plná ateliérů... zdi, rolety, výklady...vše ožívá novými výtvory, co bylo včera už není nebo je domalované či přemalované...jen pár skvostů zůstává:


Stálou vzpomínkou je mi shadow box, kde jsem použila fotografie, na kterých jsem pařížský street art zachytila. Box vznikl na libereckém setkání , které pořádala Pretty Papers.


1 komentář: