čtvrtek 6. září 2012

Swap záložkový

S hoplkami na Fleru si nejčastěji vyměňujeme ATC, občas ale vymyslíme i projekty na různá témata. Já byla iniciátorem prázdninového swapu na téma Záložky a shodly jsme se, že by se nám líbily i mimo běžné obdélníkové záložky i tzv. francouzské (s názvem přišla kdysi Pindruše). Mojí vylosovanou partnerkou byla Agáta40. Hotových záložek mám doma celou krabičku, samé romantické vzory:


 

Ale protože se znám s Agátou osobně, chtěla jsem připravit něco na míru. Vybrala jsem kartonový tmavě červený podklad a scrapbookovou čtvrtku (ach jo, zase nevím značku :-) ) ve světlejším ladícím odstínu. Použila jsem na tisk razítko Paper Artsy HP1106 a výsek z dílny Tima Holtze, který jsem doplnila kovovým ozubeným kolečkem, červenými korálky a  steampunkovými Micro Elements od Lisy Pavelky. Okraje jsou oinkoustovány černým inkoustem a akrylovou barvou, "šití" bílou gelovkou. Zbývalo doplnit zdobení úchytu (výsek raznicí Stampin Up-mimochodem úžasně variabilní)...průchodka, ladící stužky a malý korálkový přívěsek. Francouzská záložka je laděná ve stejném duchu. Už mám odezvu, Agátě se líbily, a tak předkládám ke shlédnutí i Vám:










4 komentáře: