čtvrtek 6. září 2012

Ozubená kolečka

Úvod jsem si půjčila od Pampelíny:
Bylo, nebylo... jak to vlastně všechno začalo ...
se můžete dočíst u Didi, v článku, kde Tapeva popisuje, jak si krásná steampunková kolečka vyrobit. Před časem se nám pochlubila fotkou, kolečka se nám moc líbila a my jsme se nechaly strhnout. Vrhly jsme se na výrobu koleček také. Kartonové výseky pak každá dekorovala po svém. Aniž bychom se nějak domlouvaly, každá jsme zvolily jinou techniku, jak jste si mohli všimnout už na blogu Pretty Papers.
Já mám moc ráda inkousty, takže nastalo velké šmudlání, tupování, otírání, broušení a barvení a moje kupička šrotu byla brzy hotová :






Po první várce se jen zaprášilo, použila jsem je na ozdobu zápisníků a bločků, některá kolečka jsou na přáníčkách.



1 komentář:

  1. Vida, i s krakelováním to vypadá dobře a Tvé barevné kombinace jsou prostě vymazlené... Už jsem vyzkoušela i kolečka embosovaná jinými vzory, ale doma mi je znárodnila mládež - prý "prima součástky, mami, to potřebujem, dík!" a neměla jsem nic! :)

    OdpovědětVymazat