úterý 2. července 2013

TAG, červenec

Když jsem držela v ruce nový kit CREATIVE CLUBU, nemohla jsem se vynadívat...léto, prázdniny, hvězdná obloha, moře, cestování...v hlavě jsem měla plno nápadů, ale realizace nebyla tak rychlá. Nejprve jsem si musela vyrobit pár nezbytných propriet, čekám ještě na vyvolání fotek...začala jsem ale s visačkou : podklad tvoří hedvábné papíry, razítko je z kitu, stejně jako papír s motivem vln v dolní části visačky, racek je od Kety. Hlavním motivem je nezbytná pomůcka - záchranný kruh..s jeho výrobou vás seznámím brzy.




9 komentářů:

  1. Nádherná visačka, kruh je můj favorit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Chybka se vloudila, tak ještě jednou: tag je parádní, ovšem detail kruhu vede! Při kochání se celkem i drobnostmi se mi honilo hlavou "stejné barvy jako u červencové Timovy visačky..."...myslím, že by zabodovala (mimo jiné i tím obrovským letním pozitivním nábojem!). Co Ty na to? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tag jsem vyráběla minulý týden a tak mě svrběl jazyk, abych opět nezačala : tentokrát jsem předběhla Tima :-)))...no, chybí mi tam jeho modrá a nejsou tam jeho použité techniky, tak nevím...ale stále se mi honí v myšlenkách obdoba motivu...a jinak mám pocit, že tam u něj boduje náhodný výběr

      Vymazat
    2. Americkou národní stejně dělat nebudeš ;) - já bych jim to tam dala, ať se chytí za nos. Léto je důvod k oslavě jak blázen. A pro všechny! :)

      Vymazat
  4. Krásná visačka. Jako všechny mne zaujal záchranný kruh. Já si myslím, že by ty ostatní strčila do kapsy. A většinou i tu Timovu. Docela by mne zajímalo, jak by se s tvým zadáním vypořádal on.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty válíš!!!! Visačka je krásná a kruh je jak třešinka na dortu :-)

    OdpovědětVymazat