pondělí 5. srpna 2013

Pozlátka

Měla jsem možnost si ještě před Kukačovým srazem osahat pokovené papíry a něco s nimi vymyslet. Přiznávám, že některé věci nechávám hodně dlouho uležet. Ten správný nápad nepřichází zpravidla hned. Takže jsem vyzkoušela, co se nabízelo...obarvit, zmačkat, potáhnout, polepit, potiskat...a použít na kytky, protože realizace nevyžadovala tolik času.
Papíry byly různé gramáže, zlacené a stříbřené z jedné strany.



Papír jsem pomačkala a obrousila, někde jsem uplatnila frotáž. Následně jsem je obarvila, někde jsem použila inky, někde akrylky, barvila jsem dokola a znovu brousila...




Po podlepení stačilo již vyřezat, sestavit a stočit kytičky...





U Kukače jsme vyzkoušely na tyto papíry tisk ze želatinové desky, ale o tom až příště...



8 komentářů:

  1. Perfektní! Dávám si do svého dlouhého seznamu toho, co chci vyzkoušet :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pettie, není problém - pokud chceš, vezmu ty papíry s sebou do Liberce (aspoň se s Tebou konečně seznámím v reálu :)...), ať Olga nemusí sahat do svých skromných zásob. ;)

      Vymazat
  2. Výsledné kytky už jsem ovzdychala a nadšeně "osahala" u Kukače, ale při pohledu na ty detailové koláže si už zas připadám zamilovaná na první pohled... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je ta magie obrázků...někdy si to člověk pěkně přikrášlí :-)))...nebo taky ne a naživo je naživo :-)

      Vymazat
  3. Vypadá to nádherně! Taky bych moc chtěla vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pozlátkové kytky jsou úžasné. Měla jsem tu čest si je u Kukače osahat naživo. A taky jsem si pozlátko dovezla, tak jsem zvědavá, co z toho vyrobím :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, těším se na tvůj projekt

    OdpovědětVymazat