pondělí 30. prosince 2013

...A zase diáře

Listopad a prosinec byl, mimojiné, ve znamení diářů. Je už tradicí, že mám vždy velkou zakázku pro hudební a taneční  kolegy, a teď už i pro známé kolegů :-)
Naštěstí se nejedná  o celou výrobu...vytvářím vlastně jen nový kabátek I tak ale strávím nad nimi plno času, rozměřit, nařezat, polepit, znovu rozměřit a nařezat vrchní zdobení...po pár kouscích začnu obměňovat motivy a přiznávám, že mě to přestává bavit :-)))
Letos jsem ale naštěstí stihla vyrobit vše včas, jen se ozvali další zájemci těsně před Vánocemi, že chtějí taky...poslední den jsem stihla odeslat...
Jen jsem přestala po první várce fotit, důležitější bylo zhotovit včas a mizely mi pod rukami.Bylo jich pětatřicet...mám zase na rok pokoj...






2 komentáře:

  1. Uf! To číslo mne dostalo do kolen... Ale ukázky jsou ukázkové a témata tématická ;), zpracování tradičně perfektní a detailní...nezbývá než gratulovat k tomu, žes to všechno se ctí stihla i k úspěchu, který jsi jistě sklidila. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni! 35 obalů na diáře!! No tak to seš tedy machr, Olgo :-)) Navíc jsou všechny nádherné!

    OdpovědětVymazat