čtvrtek 5. prosince 2013

Prosincový Creative kit

Dnes byla představena první část projektů z prosincového kitu Creative clubu a vy si je můžete prohlédnout na blogu Papero ama.
Kit přinesl trochu neobvyklou, nicméně sváteční prosincovou barevnost: určitě symbolizuje tajemnost, noční sváteční oblohu, štědrovečerní obdarovávání i veselý silvestrovský konec roku s ohňostroji.


V balíčku jsem měla hned navrchu tmavěšedý papír s hvězdami a červené doplňky...hned mi padl do oka a začala jsem se probírat fotkami. Zvolila jsem nkonec jednu černobílou z mého dětství. Sice jsem našla i další, kde jsem byla v centru dění, ale nebyla v dobré kvalitě. Ještě před třetím rokem jsem chodila do jeslí, na fotce není nic poznamenáno a máma si už nepamatuje, kam jsem to do těch jeslí chodila :-(. I já mám problém s pamětí u některých fotek, které jsem dělala já a tak jsem si slíbila, že vše pečlivě doplním....paměť je krátká a potomci už to nebudou vědět vůbec.

Podklad byl tedy jsaný, dál jsem nastříhala pruhy z šedobílých vzorovaných papírů. Ty tvoří jakoby část stromku. Dozdobila jsem washi páskami, vystřiženými kolečky z další čtvrtky z kitu, visačkou (tu jsem přestřihla), šňůrkou a bambulkovou stužkou. Červené flitry evokují padající vločky svátečního dne. Dvoubarevnou šňůrkou jsem orámovala i celou stránku, v poslední době tento motiv používám často, sjednotím tak stránky, ikdyž jsou v různých stylech a barevnostech.




Nakoukněte i k ostatním členkám design týmu a pokud si z kitu něco vytvoříte, pochlubte se v galerii Papera...



1 komentář:

  1. Moc se mi Tvoje stránka líbí - nejen díky barvám, ale i tvarově díky detailům (vlaječky, ,,větrníky", šipky) z ní dýchá slavnostní atmosféra...ale taková ta veselá, spokojená, v žádném případě škrobená. Takové by měly být všechny sváteční chvíle - vyjímečné, ale bez stresu. Přeju Ti podobných svátků co nejvíc! :)

    OdpovědětVymazat