sobota 24. května 2014

12 TAGS OF 2014...may

Základ na květnovou visačku podle Tima jsem si vezla s sebou do Luk na srazík...myslela jsem, že ji udělám. Nakonec jsem ale vezla zpět, nějak se mi to rozleželo v hlavě a po počátečním nadšení jsem měla v hlavě samé ale :-). Ne že by se mi předloha nelíbila, naopak, až moc. Jenže jsem nechtěla kopírovat střídmou barevnost, ke květnu mi víc pasují svěží jarně zelené tóny v kombinaci se žlutou a růžovou, k tomu trochu bílé...A po víkendu už na Timově blogu bylo plno variant a jak toho hodně vidím, přestává mě to i popohánět k vlastní tvorbě.


Jednotlivé komponenty jsem měla na hromádce, postupně něco ubrala, jiného přidala, opět jsem sáhla po mém oblíbeném sérdcovém razítku...máj lásky čas...motiv tam musí být :-)
Základ byl žluto růžový, takže jsem ladila dál, rámeček, který jsem si vyrobila v Lukách byl jasný, k tomu žlutý motýlek, nakonec jsem přidala zelenou větvičku a krystalovou zelenou čočku na hřebíčkový podklad. Minulý týden zveřejnila svou visačku Tapeva, podobné úvahy o barevnosti i materiálech se jí při realizaci také honily hlavou :-). Přinutilo mě to, abych visačku dokončila...jinak bych to asi nechala plavat...
Po dokončení jsem si zařadila visačku k ostatním...letmo jsem probrala hromádku a..zjistila, že se mi srdcový motiv opakuje z loňské zahradní. No, alespoň je tam návaznost.







Zatažená sobota je jak stvořená pro tvoření, také jste se někdo pustil do nějakého projektu? Přiznávám, že jsem při vaření oběda stihla ještě stránku do alba :-) ...a dokonce jsem nic nepřipálila :-)







10 komentářů:

  1. Tvoje provedení se mi moc líbí.. paráda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) děkuju...trochu mi vadí velký barevný kontrast, ale což...už to tam je

      Vymazat
  2. Je svěží, jarní, drží se technik...a je Tvoje! ;) Tvé srdce je prima, líbí se mi. A motýl (z hmoty?) vypadá jako z plástvového papíru...krásně zvednutá křídla. Zajímavý je (nejen) kontrast organického horního levého rohu vůči pravému dolnímu geometrickému rámečku...je toho spousta. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, motýl je z Aktijčiny formy, to tvarování se mi líbilo...a při realizaci jsem zjistila, že je to na mne moc geometrický, tak jsem nakonec dala nějaké podklady pryč a přidala přírodu :-)

      Vymazat
  3. Love the butterfly frame, the pen nib and the number! Beautiful tag!

    OdpovědětVymazat
  4. A beautiful tag! love the pretty frame with the butterfly!

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní30.05.14 4:48

    Great tag, love the little frame. Karen.x

    OdpovědětVymazat