středa 7. května 2014

Tvořivá Luka

Víkendové setkání plné tvoření pořádal HURÁ PAPÍR,opět si to každá z nás užila v báječné společnosti a příjemném prostředí...na reportáž se můžete podívat na blogu a nezapomeňte rozkliknout i odkaz na další fotografie, které pořídila Pettie.

Ani jsem si nemyslela, co všechno stihnu: připravit projekt pro Papero amo, vyrobit si plastické dekorace a některé si i nabarvit a napatinovat, natiskat si razítka, která se určitě budou hodit pro vybarvování a vystřihování, vyrobit si deník nejen pro sebe, připravit si desky (potáhnout a nabarvit) pro další projekt a vypiplat si andělky na visačkách...i já skřivan jsem vydržela pracovat do pozdních hodin a šla spát mezi posledními, abych ráno první opět pokračovala :-). Ještě v pondělí jsem využila nabitou energii, ale včera už na mne únava dosedla :-)











Budu se těšit na někdy příště...Aktijce dík za organizaci, milým kamarádkám za dárečky a všem za příjemnou společnost.










6 komentářů:

  1. To je super!!!! Evidentně jste si to užily! Mávám a zdravím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Helge, ty rámečky vypadají tak úžasně! Děkuji za skvělou společnost a zase v srpnu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsem ráda, že jsi měla v obchůdku formu! Dík :-)

      Vymazat
  3. Zahanbuješ mne svou pracovitostí! Kochám se super fotkami (opět) a už podle barevného ladění jsi to rozhodně Ty, jak Tě znám...krásná práce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, to jen, že jsem nebyla doma, ... tam bych rozhodně nestíhala

      Vymazat
  4. Oli, tys jela jak drak! :-) Nádherné kousky, krásné fotky...

    OdpovědětVymazat