pátek 13. března 2015

Barevná písmena

Znáte to: v určenou hodinu sedíte před obrazovkou a sledujete, co naskladňuje váš milovaný obchod…plníte košík, jenže než stačíte odeslat objednávku, zjistíte, že někdo byl rychlejší. Já takhle naposledy přišla o krásná písmenka. Což mne přivedlo na myšlenku, že si vyrobím písmenka přesně tak barevná, jak budu potřebovat. 




Podělím se s vámi o jednoduchý návod. 
Co budete potřebovat:



Washi pásky, akvarelové barvy, štětec
Vyřezávací šablona písmen, Big Shot
Čtvrtka, karton

Kdo vlastní  mašinku Big Shot a vyřezávací šablony písmen, jistě je využívá. Většinou použijeme jednobarevnou čtvrtku či texturovaný karton, ale co použít nějaký veselý papír, přesně v barevnosti dalších doplňků či podkladu, kam posléze výseky umístíme. Ideálním řešením je papír si odekorovat sami a potom z něj řezat.

Vyrobíme si dvě varianty: 
1. S washi páskami (libovolně trháme a lepíme pásky na proužek papíru)


2. Zatónujeme si akvarelovými barvami



Stačí jen vybrat vhodnou vyřezávací šablonu, projet Big Shotem,
 vyloupat písmenka a hotovo (jen při použití washi pásek je potřeba dát pozor na tloušťku papíru, u kreslících čtvrtek jde vyloupnutí bezvadně, ale silnější karton je potřeba vyzkoušet):



A můžeme použít na náš projekt. Zvolila jsem na ukázku přání…babička nás posílala, ať jí koupíme gratulaci :), takže přání s nápisem gratulace. Jednoduché pozadí vzniklo opět akvarelovou technikou, pár skvrnek a cákanců…


Písmena jsou hlavním motivem, doplnila jsem jen enamelkami.


Použití hotových písmen by bylo rychlé řešení, ale víc mne baví samotná kreativní činnost. A jak to máte  vy?

1 komentář: