čtvrtek 30. dubna 2015

Creative kit od Papero amo

V dubnovém CREATIVE kitu najdete okouzlující kolekci Dear Lizzy: Serendipity od American Crafts. Připravte se na záplavu odstínů růžové, mátové, modré a fialové s doteky zlaté barvy a taky spoustu zajímavých materiálů ke zdobení vašich nejnovějších stránek!

OBSAH KITU
  • 6 ks oboustranných čtvrtek z kolekce Serendipity od American Crafts
  • 2 archy samolepící abecedy z kolekce Serendipity od American Crafts
  • 2 ks lesklých látkových ozdob z kolekce Serendipity od American Crafts
  • 1 balení Puffy samolepek z kolekce Serendipity od American Crafts
  • 2 ks dřevěných ozdob z kolekce Serendipity od American Crafts
  • 1 ks silikonového razítka "Bylo Nebylo" od Papero amo
  • 10 ks kartiček s českými nápisy od Papero amo
 Tento měsíc jsem stihla vytvořit z kitu pouze jednu stránku...z papírů jsem především vystřihávala jednotlivé motivy a použila jsem i doplňky z kolekce. Kytičky mne uchvátily svěžími barvami, jako podklad jsem zvolila bílou  akvarelovou čtvrtku. V horní části tři užší pruhy a potom již zdobení inkousty přes šablonu, fotka a doplňky. 


Další dva projekty mám rozpracované a přitom už zítra bude představen nový, májový kit a já se těším na novou výzvu. 
Jenže s uveřejněním této stránky jsem čekala až na prvomájový předvečer, protože stránka se týká právě rodinné tradice jít na 1. května na Valečov: zřícenina hradu je obklopená třešňovými sady a jít rozkvetlými loukami a mít kolem sebe bílou a růžovou nádheru květů byl vždy zážitek. Užijte si i vy zítřejší sváteční den k nějaké příjemné aktivitě a nezapomeňte si najít rozkvetlou vetvičku...však vy víte k čemu...

Žádné komentáře:

Okomentovat