středa 8. července 2015

Nový art journal a červencový tag

Jistě nemusím popisovat, jakou radost mám při otevírání balíčku s objednávkou. První zběžná prohlídka a těším se na chvíi, kdy budu mít víc času na to, abych každou věc dopodrobna prohlédla a dostatečně se pokochala.
Tentokrát jsem byla tak nadšená, že jsem odložila realizaci cestovního deníku z našeho putování po Slovácku. Nemohla jsem si pomoci, novinkové produkty ze SCRAPARTu musely do akce.
Největší boj jsem svedla sama se sebou, protože jsem dlouho váhala, zda zkušební vzorky budou někde na čtvrtce či v jednom z art journálů. Zkušebním vzorkem se stal ale i nový kreativní journal z dílny Dyan Reaveley...velký tlustý blok o 64 stranách, s papíry vysoké gramáže, s pevnými deskami, které jsou opatřeny gumičkou proti otevírání a vnitřní obálkou na drobnosti.
První dvoulist jsem vynechala na nějaký nápad na titulku, ale ten další už patřil novým vzorkům barev.





Tajemná krabička obsahovala unikátní pigmentový systém COLOR LAB. v sadě je 5 práškových barev základní barevnosti a 3 slídové, metalické, dále odměrka, 3 lahvičky se sprejovým uzávěrem a na krabičce najdete recept s poměry na míchání vlastních odstínů.
Nasypala jsem si miniaturní hromádky přímo na papír, přestože poměry jsou stanoveny na odměrkové dílky do lahvičky na doplnění vodou. Ale chtěla jsem vědět hned, jak se prášky chovají a vyzkoušet si je přímo.


Štětečkem jsem jednotlivé odstíny rozmyla a zkusila si je i smíchat...akvarelky v prášku!...krásně reagují i na kapky vody, vytvářejí pěkné textury.


Prášky se dají používat s dalšími médii, barvami, pastami, takže jsem je v dalším kroku přidala do modelovací pasty. Výborně probarvují a už opravdu špetka prášku dokonale zatónuje základ. Žádný lomený odstín či pastelová barva, ale krásný čistý tón.


Na zkušební vzorek stačilo vzít minimister, přestříkat vše vodou a nechat stéct. Hned jsem měla podklad pro další voření.



Mrkla jsem na druhou stranu...spodní strana byla úplně čistá, paráda, nepropíjí se.
Přes šablonu jsem nastříkla žlutou barvu IRRESISTIBLE a přidala pár střiků růžovou.
Přidala jsem razítko od PRIMA MARKETING, jednou jsem natiskla černým Distress Ink, podruhé černým StazOnem.na knižní stránku.


 Chtěla jsem totiž vyzkusit podivný kelímek s názvem Distress Glaze. Tim Holtz ho použil při vytvoření červencové visačky. Průhledná vrstvička krému, který můžete nanést prstem, odpuzuje vodu při následném překrytí, slouží tedy jako maska.


Glaze ochrání povrch, stačí pak setřít ubrouskem. Jakoukoliv plochu, kterou tedy chcete ponechat a přitom víte, že budete vrstvit další barvy a média, stačí přetřít onou pastou. Já jsem zde použila produkty Distress měsíce května, TWISTED CITRON.


Svěží zelený odstín distress inkoustu jsem použila i na vytvoření visačky. Nijak mne nepřekvapilo téma, které zvolil Tim Holtz pro červenec.  Náš červenec, to je léto v plné síle, já ho mám spojený hlavně s touláním v přírodě, s výlety, koupáním, ležením na mezi v mateřídoušce, s horskými loukami plných květin, s vlčími máky a chrpami v lánech dozrávajícího obilí...
Techniku vybarvení razítka, zatřením GLAZE a následné přebarvení  jsem zachovala, ale jinak jsem na hony vzdálená předloze...ani mi nešlo o to přiblížit se, jen volná inspirace.

Z toho malého kelímku jsem úplně nadšená, myslím, že je nepostradatelný pro všechny milovníky mixed médií.
Při tvoření visačky mne napadlo, že bych docela ráda viděla vaše verze pro měsíc červenec, nechcete se zapojit? A poslat nám obrázek vaší realizace? Třeba na facebookový profil...
Budu se těšit...a užívejte si léta!

Žádné komentáře:

Okomentovat