úterý 25. srpna 2015

Monetova zahrada

Při návštěvě Paříže jsem zavítala do muzea Marmottan. Lovecký zámeček nedaleko Boulogneského lesíka přestavěl Paul Marmottan na městský palác, do kterého umístil sbírku umění. Šla jsem tam především kvůli Claudu Monetovi a musím říct, že jsem byla nadšená...už dlouho se mi nestalo, že bych strávila v muzeu celý den. A pod dojmem obrazů jsem měla další přání: okamžitě odjet do Giverny a podívat se v reálu na Monetovu zahradu. I to jsem si splnila a opět jsem pěla ódy. Kupodivu tam nebyly v pozdním odpoledni žádné davy, bylo krásné počasí a já fotila jako divá. V pařížském albu je většina fotografií, ale přesto jsem měla pocit, že bych si mohla vyrobit menší album, které by bylo věnované jen zahradě.




Měla jsem nařezaných pár neutrálních papírů a jak jsem viděla sadu Botanica od Kaisercraftu, věděla jsem, že jsou ty pravé na doplnění.

Doufám, že motivy anglické venkovské zahrady se snesou s tou francouzskou :-)
Moc jsem nezdobila, jen jsem si přestříkala papíry vintage spreji LSG a doplnila texty.


Celá zahrada byla plná růžovofialových akcentů, takže tato barva se krásně doplňovala s nádechem tohoto odstínu na čtvrtkách.


Journal ještě není svázán, chci přidat nějaké větší fotografie přes celé stránky. Také nějaké zdobení, ale na to si vždy nechávám čas.
V sadě čtvrtek je i arch samolepek s různými motivy a texty, tady jsem malinko bojovala, raději bych české nebo francouzské :-). Nakonec jsem je použila.
Vybrala jsem několik stran, kde jsou použity čtvrtky z kolekce, jen focení se moc nezadařilo, protože fotografie házely odlesky...co nadělám, už jsem neměla čas na přefocení. Je pondělní ráno a já jsem na poslední chvíli prohodila články, ...to aby čtvrtky  nezmizely úplně :-)














A jak jste na tom vy s prázdninovým deníkem do challenge? Tvoříte průběžně nebo na poslední chvíli?
Já mám většinou dobré předsevzetí, že budu tvořit na cestách, ale potom se to vždy nějak zvrtne...chci toho hodně stihnout, nějaké tvoření jde většinou stranou. To až v klidu doma se probírám vzpomínkami...

2 komentáře:

  1. Olinko, nádherný deník na nádherné téma. Pozitivní energie načerpaná v zahradě je cítit z každé stránky.
    Tradičně sladěné do nejmenšího detailu. Krásná připomínka prožitých okamžiků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,... vím, že tam ještě budou další ozdoby, ale nechci to uspěchat, na prvním místě chci, aby byly dominantní fotografie a tak si raději počkám na ty správné doplňky. V ukázce šlo především o použité papíry ze sady Botanica a ty jsem nechtěla moc zakrýt.

      Vymazat