úterý 3. listopadu 2015

Další vánoční inspirace

Tak dnes další nášup, snad vás s blížícími se Vánocemi neobtěžuji. Mě samotnou iritoval obrovský vánoční strom, který jsem viděla už před týdnem před nákupním centrem v Havlíčkově Brodu.
Jenže s přáníčky musíte začít brzy, když se jich má připravit větší počet.
Navážu na minulý příspěvek, protože jednotlivé části si připravím naráz: výseky, doplňky, vhodné čtvrtky, přáníčkové základy.
Dnes především inspirace, již jsem avizovala, že to bude hlavně papír a papír. Naštěstí mám období, kdy nějak vynechávám bohaté vrstvení, stačí mi toho málo. Není to úplný minimalismus, ale třeba k němu dospěji...
Nejprve jedna něžnost, tu jsem měla předpřipravenou už dlouho, jen mi trvalo ji zkompletovat. Netajím se tím, že někdy mi stačí vymyslet si věc v hlavě, následná realizace pokulhává a někdy na ní ani nedojde...prostě mne už nebaví.





Tady nejdéle trvalo vyměřování a pak také stříhání křídel...



Měla bych se vrátit ale zpět do lesa. K motivům, které jsou stále v oblibě, které jsem si již před čtrnácti dny vyřezala...jeleni a lišky jsou muje oblíbené.





Stačí tedy vybrat vhodný papír na podklad, vybrat vhodný výsek, textík a je hotovo. Přesto mám pocit, že často mi trvá vymyslet jednoduchost o mnoho déle, než kdybych dělala přání bůhví jak složité.

Opět se mi vloudil na pozadí jeden akvarelový obrázek, pod stromek se šel schovat ježek :-)


Poslední přání je z jiného soudku, moc se mi líbila šablona, která zároveň embossuje i vyřezává:


Pro dnešní den končím, mám sice před sebou krabici s rozpracovanými přáníčky, ale asi si budu muset dát malou pauzu a vrhnout se zase na něco jiného. Nic se nemá přehánět :-)

1 komentář:

  1. Vrchní okřídlené je nej...mám tahle křídla ráda, jsou jemná. Ve spojení s nebeskou modří nemají chybu! A ostatní mě dostávají kompozicí, detaily, jemností...však víš. ;)

    OdpovědětVymazat