čtvrtek 12. listopadu 2015

Další vánoční pro PA

Cardmaking v listopadu znamená jedno: za dveřmi vánoční a novoroční svátky, které si žádají od tvořivé papírové duše vlastnoruční výrobu přáníček. Pokud je zrovna nevytváříte na nějakou prodejní akci, jistě je ocení vaše scrapbookové přítelkyně a dokonce v některých širších rodinách i příbuzenstvo. 

Letos jsem začala včas a krabička je naplněná. Už už jsem myslela, že žádné další tvořit nebudu, ale milé PA rozhodlo za mne. Ještě pár kousků pro inspiraci. Ráda tvořím v sériích, protože jsou vlastně bezvadným cvičením na kompozici a tříbí barevné cítění. Občas mně zbudou různé podkladové papíry, komponenty, dekorace,…v ten moment si mohu pohrát s dalšími možnostmi a nasměrovat se k dalším sériím.

Pokud s přáníčky začínáte, určitě věnujte čas prohlížení galerií vašich oblíbených obchodů a výrobců scrapbookového materiálu, obrovským zdrojem inspirace jsou pinterestové nástěnky. Ujasněte si styl, který je vám blízký a zkuste si pár kousků vytvořit. Co pár, určitě jich budou desítky, abyste nabyli zručnosti v technickém provedení a hlavně si našli osobitý přístup ve vašem projevu.

Ale zpět k těm mým „zbytkovým“, která jsou vlastně prvními vlaštovkami pro další variace. Dva archy jsem měla naembossované stříbřitým práškem, použila jsem větvičkové razítko. Na jedno přání putovala hvězda s rozetou, na druhé pak vánoční ozdoba a podklad doplněný akvarelovou technikou.




Přes šablonu jsem zatírala distress inkousty, zatřela jsem tedy i embossovací inkoust, posypala bílým práškem a zatavila. Na nějaké drobnůstky to není, ale tady mi to celé připomínalo sněhovou bouři. Použila jsem tedy na pozadí  nažloutlý odstín inkoustu, když „roste sníh“ mívá nebe tuto barvu. Zbývalo doplnit tiskem  a dominantní sněhovou vločkou, k tomu pár třpytivých hvězdiček. Přání s příběhem…


Poslední přání opět jednoduché: embossované okolí nechává vyniknout krásnému papíru, dominantní je náznak balíčku.



Na závěr několik detailů k prozkoumání:



A jak jste na tom vy? Máte-li svá vánoční přání připravená, šup s nimi na naši pinterestovou nástěnku…budeme se těšit.

Žádné komentáře:

Okomentovat