pondělí 21. prosince 2015

Dárková kapsa

Jedno z posledních předvánočních tvoření se týkalo obalu na dárek, který by mohl být předán různým způsobem: v obálce, v ozdobné obálce, ...dárkem totiž je poukázka (ale mohly by to být vstupenky, případně finanční obnos, ...). Obálku jsem chtěla trochu netradiční, a tak jsem přemýšlela, co by šlo využít.





Vyhrál svačinový sáček, ...bílý, obyčejný a přesto slavnostní...Práce měla zůstat čistá, jednoduchá, bez použití barev, bez razítek a inkoustů. Poohlédla jsem se jen po zbytcích papírů, krajek, stužek, šňůrek, na hromádku putovaly washi pásky, třpytky, výseky a další drobnosti.



Sáček, jako takový, je už kapsou. Aby byla pevnější, sáček jsem přehnula a vyzkoušela varianty papírů a doplňků, které by se k sobě dobře hodily. Pro začátek jsem nepotřebovala ani lepidlo, vše jsem prošila na stroji:


Washi pásky, do celofánových sáčků třpytky a flitry, kraječky a kytičky, které jsou přilepeny kouskem oboustranné pásky.




Pár detailů...a celé kapsy (stačí jen vložit, co má být vloženo).:


I dárek na poslední chvíli nemusí trvat dlouho, vlastně zabere skoro stejně času, jako parádní zabalení většího  předmětu.
Přeji vám krásné prožití vánočních svátků, nejlépe s vašimi blízkými, bez stresu, honiček a nervů...

2 komentáře:

  1. Jsem hrdou majitelkou jedné z těch nádher...Oli, děkuji! Povedené jsou všechny, ale ta ,,moje" je NEJ! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Kolektivní rozum Obchodníci, kteří využívají eToro's CopyTrader™, mají o 60% větší pravděpodobnost ziskovosti

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat