neděle 28. února 2016

Valentýnské srdce

První letošní téma v kategorii malých forem na ArtGrupa ATC bylo srdce...valentýnské srdce. Bylo na každé z přihlášených, jaké bude. Papír, textil, kombinované materiály...dle libosti.
Já měla po ruce připravená embossovaná a barvená srdíčka, kdysi jsem jich nadělala plno. A tak jsem se rozhodla pro malou inovaci. Vytvarovala jsem srdíčko z drátu a postupně jsem to papírové všila dovnitř.


Ani jsem nevěřila, že mi to vyjde, původně jsem počítala s větší mezerou, ale přidala jsem pár otáček ve špičce a bylo to akorát s okrajem.. Měla jsem strach, aby se papír netrhal při utažení drátku, ale po pár otočkách šlo šití samo.



Přidala jsem červené peří a kytičky a jednoduchý závěs s korálkem.




Snad se bude mé partnerce líbit.
A pokud máte rádi zajímavé scrapbookové výzvy, mrkněte na blog Grupy, každý měsíc tam najdete dvě pravidelné : jedna se týká ATC, druhá artjournalu. Malé formy dostanou příležitost jednou za tři měsíce, ta příští bude v květnu.

8 komentářů: