sobota 20. května 2017

Pop - Up Box Card

Poslední měsíc jsem trávila víkendy účastí na workshopech...jako lektorka jsem většinou vytížená, ráda se účastním  společného tvoření jako kurzistka. Málokdy se naučím něco nového, ale často si vytvořím projekty, do kterých se mi doma nechce, projekty, které jsou mimo oblast mého zájmu.
Mezi takové patří i ty, kde je převaha pečlivého rozměřování, stříhání a sestavování...při povídání s kamarádkami čas uteče jako voda a ještě odcházím s hotovou prací nebo pracemi :-)
Konečně jsem se takto dostala k vytvoření 3D krabičky-přání, Pop-Up Box Card.





Moje krabička je jen dekorací, ale určitě si vyzkouším zpracování různých námětů, tak, aby šel box využít jako přání...svatební, narozeninové, k narození miminka, ... docela mne to chytlo :-)
Na Pinterestu najdete plno inspirativních projektů i návodů, při tvoření využijete plno zbytků i papírů, které byste jindy neuplatnili. a v hlavní roli pak budou i pravítko, nůžky, lepidlo a řezák...


Uvnitř boxíku jsou nosné proužky na náplň, zároveň umožňují plošné složení.

Některé motivy jsou vlepeny přímo na proužky, některé nese průhledná folie.
A co vy? Tvoříte rádi v klidu domácího zázemí nebo jste rádi ve scrapové komunitě i "naživo"?

1 komentář:

  1. świetna kartka - ja jeszcze nigdy takiej nie robiłam - ale tą jestem zachwycona, rewelacyjna :)

    OdpovědětVymazat