pondělí 24. července 2017

Výzva na druhou

Minulý příspěvek jsem zakončila ukázkou splněného tajného úkolu, který jsme dostaly (já a Lena) od naší kukačové hostitelky Tapevy. Tím úkolem byl totem...já téměř bezmyšlenkovitě využila přírodních darů a při večerním povídání motala a motala, až jsem domotala :-).
Po návratu domů jsem ale měla téma pořád v hlavě. Ten můj totem byl sice hotový, ale na mě nějak málo scrap. Musela jsem využít přivezené zásoby a spoustu domácího materiálu a potřeb, abych se do úkolu pustila znovu.


Po večerech jsme plnily formy samotvrdnoucí hmotou...pro mne to je příjemná činnost, při které si vytvořím spoustu doplňků pro mé projekty.  Zábava je i vytvořit si svoje originální formy...Tapeva nás zásobila a my dodávaly předměty vhodné pro otisky.


Pustily jsme se i do jemných filigránových vzorů, opět z forem, ale jak a z čeho nemohu prozradit :-), malé tajemství...


Vybrala jsem pár otisků a přetřela jsem je černým gessem:


Už jsem věděla, že se pustím do letní visačky, na které bude jako hlavní motiv totem.
Jistě bych našla vhodný podkladový papír, ale vytvořila jsem si svůj. Akvarelové rozfoukávané skvrny, papír jsem rozstříhala na  obdélníčky a znovu poskládala a přilepila na karton, jak mi přišly pod ruku. A k tomu tušová kresba siluet stromů. Přetřela jsem transparentním gessem a dotónovala Timíkovými Distress Crayons.


A mohla jsem se vrátit ke skládání samotného totemu...pár variant, přidala jsem jakousi destičku z elektronického přístroje?, pírka, větvičky, kytičky a pestíky...
Výlisky jsem barevně doladila pomocí barev Art Alchemy a voskových metalických past..

Ještě nějaké nitě na vypodložení a drobné kamínky...ty původně byly určeny do gelových svíček :-)...prostě, co dům dal.

 
Podvečerní sluníčko vykouzlilo teplé odstíny barev, druhý obrázek je focen ve stínu a pravda je někde uprostřed :-)))
Stále však ve mně hlodá červíček a mám nutkání na vytvoření nejméně dvou dalších jiných totemů...tak uvidím...ještě pořád je červenec  a ještě volný srpen...letní prázdniny, můžu všechno a nemusím nic. 
Mějte se krásně...a díky za návštěvu...

1 komentář:

  1. Parádní varianta. A dvě ,,světelné" verze na konci jsou zajímavé...jak málo stačí ke změněn nálady, působení. Líbí se mi úplně jiný myšlenkový základ totemu a použití jednotlivých komponentů.

    OdpovědětVymazat